Full rulle idag!!!

God morgon!
Ska snart fixa lite frukost: Ägg och rostat bröd med juice till familjen. Sen tänker jag städa och sen duscha. Efter 12 idag ska vi till gallerian, det är sista dagen på jubileumet så det var spöktävling inne på BR, ballongkonstnär och godisutdelning. Kul för barnen :D
Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Madelene B!! Ska bli tacos och film och godis med gott sällskap. Det är jag Madelene och två jag inte träffat innan så de ska bli superskoj med nytt folk! :)
Nästa vecka som kommer så har jag inte ett skitinplanerat innan fredag då jag ska hem till malin och se film, och lördagen då jag har min halloweenfest! :D Tänkte boka in en fika med några kompisar typ på torsdag så hoppas att folket kan. Det jag skulle komma fram till var att hör av er om ni vill hitta på nåt :)
Ni ska veta att jag älskar min dotters utstyrslar! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0