Det e bara GREAT!

Denna dagen har varit riktigt kul å de tackar jag Malin K för!! :D
Först var vi hemma hos henne och åt frukost och kollade på film: Ond aning med Sandra Bullock..
Jag vet att jag sett den inna nmen de va längesen för mindes bara några scener av den. Den var så himla konstig å jag vet inte om vi riktigt fattade den ändå? Det kanske gick ut på att vi inte kan förklara vissa saker..? Jaja vad vet jag.
Sambon fick jobb idag så han hämtade mig så följde Malin med mej hem så gick vi till hajen och handlade blöjor, blev sur bara för jag skulle haft byxblöjor men det blev ändå vanliga blöjor.. :/ Sen hämtade vi barnen och var hemma hos oss och umgicks lite till. Vi gillade när Amanda skulle ha Malins skor.. hehe.. :D
Snacka om stora fötter! <3
Min prinsessa!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0