Cider och spel....

..... Tror jag allt att de blir denna mysiga fredagskväll efter fredagsmyset med barnen.. :)
Filmen igår: "Himlen är oskyldigt blå" SE DEN! Bill Skarsgård är en riktigt duktig skådespelare!! Det handlar om den största knarkhärvan i Sveriges historia.. Peter Dalle e så sööööt, en riktig mysfarbror.. :)
Så e de färdigt oxå.. De blir lite halloweenfest hos mej! :) Ser fram emot deta som bara den! Jag e ju så bövelens taggad! Wohoooo!
Gumman fick en tatto... De var faktiskt riktigt snyggt där ju.. :)
Alexanders blev himla liten, men de ska va en blomma.. :)
Tyson myser i brorsans knä... <3
Så man ser ut.. När man inte har smink.. Ser ju ut som jag e dösjuk eller nåt.. ;)
Flickorna Trolin...
God mat ska ni veta...!! De var mannen i huset som fixade de... :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Fan va go mat, GE MIG! haha! Jisses så söt du är opsminkad, jättemörka ögonfransar ju :D

2010-10-22 @ 19:23:48
Postat av: Malin

Du är ju superduper fin utan smink hjärtat!



Oooh vad gott det såg ut, den där gratängen får ni bjuda mig på någon gång tycker jag.



OK, så du har festen hos dej då? :D



Ses på söööndaaag!

Puss!

2010-10-22 @ 20:45:03
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0