Årets bästa tisdag var idag!!!

Det vill jag lova! Varpå stan med brorsan Klas och Pernilla, sen kom även Monika ner och umgicks med oss. Fika på blå dörren och prat och sen kolla i affärer.. Jag har velat ha en av Paris Hiltons parfymer hur länge som helst, så Klas köpte en till mej!! VÄRLDENS UNDERBARASTE BROR! Han tyckte att jag var värd de..:D <3


Träffade Ulle och hennes lille söte son Douglas, så gulligunge! Sen stötte jag på mysigaste Caroline och hennes sötisdotter Isabelle som tagit hål i öronen idag :D


Vi var verkligen flummiga idag så ska sätta ut lite bilder, men de blir imorrn, för idag jobbar jag till 22 så de orkar jag inte.


Imorrn sa jag umgås med bästaste MALIN!!Så alltskommer de bli goa skratt och en bra dag imorrn me <3

Thohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0