Är besviken....

... Över att Daniel åkte ut igår på Idol.. Han var inte den bäste på sitt första framträdande, men när de stod mellan honom och Geir så kan jag ärligt säga att han var bäst av allihop! Geir var inte lika stark denna gången..

Idag var jag och familjen i stan, det var nåt sånt där kultur dag och natt-jubileum så de hände massvis me grejer på stan. Jag gillade dock inte den där tjejen som skulle springa runt och vara nån komiker av nåt slag. Jag fick panik hon flög ju på folk å jag hatar sånt! När ni hör mej säga nåt sånt så e de illa...
Vi var inne på museet och kollade på utställningen Titanic.. Det var mäktigt att se de... Jag har aldrig riktigt fattat hur stor Titanic faktiskt var..
Barnen åker karusell, den gick fort som attan faktiskt. Tur dom inte
mådde illa för de hade jag gjort.
Alexander och brandmannen :) Dom hade uppställning i socitets-parken
så man fick kolla på dom å ställa frågor mm.
En stolt liten kille
Hade aldrig vågat vara brandman, för skulle aldrig ge mig in på
höjder någonsin!
Jag funderade på brandbilarna i New York där allting e tusen gånger
högre..
Alexander me pappa
Jag vet inte vad vi pratar om men han ser ut att va ledsen?
Minnet bra men kort.. Var inget allvarligt iaf för då hade man kommit ihåg de :)
Så otroligt fin utsikt över fästningen!
Det var utklädning för barnen på museet men allting var redan taget
så Amanda fick prova en sån där prinsess-hatt ;)
Jag ska börja läsa lite om Titanic.. Vilken hemsk händelse men
ändå något man måste läsa om för det är fängslande..!
Titanic var hela 269 meter lång och 28 meter bred!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0