Altitude..

Det var en himla konstig film! Den var spännande, men trailern gjorde att man trodde att det skulle vara mer skräck i det om ni förstår.. Men den är klart sevärd, ska bara varna er för en av killarna där. Han är riktigt jobbig och tror han är den bäste på hela jorden, han tror ärligt att jorden kretsar kring honom! Huvudpersonen är Jessica Lowndes från 90210 (offspin från beverly hills)
Igår gick jag till Hajen för att handla lite, när jag var nästan framme vid huvudentren så ser jag att folket väller ut. Jag säger till brorsan som jag snackar me i telefonen att vi kan höras senare. Jag frågar en medelålders kvinna om hon vet vad som hänt. Brandlarmet hade tydligen gått och alla fick utrymma lokalerna. 10 min senare var det lugnt, ingen brand. Det tog ett bra tag innan dom fick av larmet och så men skönt att det inte var något.
Vi hade Henkes norska kompis Robert som nattgäst tills idag. Trevligt! Han bjöd på kinamat :)
Jag sitter just nu och väntar på att Dora ska vara slut så vi kan gå ut. Ska handla lite och sen ner till biblioteket tänkte jag.
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0