AJAJAJ!!..

Jag har börjat köra med tandtråd nu (fast en sån där pinne man håller i ni vet..?) och Listerine.. Herre min gud vad de bränner i munnen!!! Tungan domnar bort och mina ögon tåras.. Men man känner sig fräsch i munnen hela natten sen och man kan ju förstå om ingen bakterie överlever de där.. :)
Tusen tack Therese och Malin för era fina kommentarer :) Vad glad jag blir :)
Självklart Malin ska jag bjuda dej på de härnäst och jajjemen jag har festen de sa vi ju igår. Har bjudit massa folk nu hehe.. ;)
Jag kanske har ganska mörka ögonfransar Therese.. hehe måste kolla.. Jooo men litegrann hihi ;)
Sitter och kollar på idol nu.. Jay, Minnah och Daniel var mina tre favvisar ikväll. Blev besviken på Olle, han brukar va bättre.. Geir var såklart oxå bra men han ligger ju alltid på topp han kan ju inte va dålig den människan..
Undrar vem som åker ut..? Har ingen direkt gissning men jag tror att Olle kommer va en av två som hänger löst.. Men vill inte de för han e grym!
Alice valde ju att sluta så Minnah fick ju en chans till.. Vissa har tur :) Men hon va fan så duktig ikväll! Minnah: DU SKA HA LJUST HÅR, DE E MYCKET FINARE!
Minnah mörkt..
Minnah ljust..
VAD TYCKER NI???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0