Vaddå kallt ute!!!

Fy fan rent ut sagt vad kallt de är ute!!!! :/ Som tur var ås slapp jag gå med barnen imorse, Henke kunde ta sej från jobbet för att köra oss så de e jag glad över. Amandas avdelning skulle dessutom vara inne idag och tur var ju de, för annars hade hon verkligen haft fnasiga kinder. Hon e känslig mot kyla den flickan <3
Mina läppar får lypsyl varje dag hur mycke som helst för dom e så spruckna nu när de e kallt, mina händer behöver en handkräm som jag ska köpa sen idag för dom e jätte torra ju! :/
Ikväll ska jag hem till Madelene, jag ska köpa me tacos så ska vi smaska på de minsann :D Prata massor å kanske se nån film eller nåt. Kul kommer de bli iaf :P
På torsdag ska jag äntligen träffa Therese igen så de ser jag fram emot massvis! <3
Kom nu på när jag kollade på vår söte lille katt att jag måste ringa veterinären idag. Han måste kastreras nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0