Underbart.....

.... att bara ta en dusch och sätta sej i soffan och koppla av efter en hel långdag på jobbet..
Har hört att de ska bli snö och 10 minus (vet inte om de gäller här just?), lite längre fram väntas en riktig vargavinter..! De välkomnas inte! Vill ha värme ju.......
Jag förnekar dock inte att de e fint...
Igår spenderade jag hela dagen med min söta vän Emelie. Gick först på morgonen hem till Conny då snackade vi en stund alla tre. Sen drog jag å Emelie till Hajen och fick lite skäll av en surkärring där, vi förstörde deras system.. De var ju knappast vårt fel och ala kan väl göra fel... ELLER...?? Vi träffade Malin A på PS en stund oxå och sen gick vi hem till Monika och hennes syrra, dom e ju världens sötaste ihop, vilka läten dom hade för sig! :D
Emelie o Jag <3
Har kommit på att jag vill ha hårförlängning oxå.. :)
På eftermiddagen undrade underbara Madelene om jag ville umgås me henne på kvällen, så efter lite käk och massa mys me barnen hemma så kom hon å hämtade mej å vi hade jättekul! :D (som vanligt hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0