The boppers...

.. Lyssnar jag på nu på spotify, dom e ju "görbra" som göteborgaren sa :D

THE BOPPERS
Det var kallt ute idag! Men kul att snön la sej nu då när de ändå ska snöa.. Vill ha en vit jul så de hoppas jag på! Jag hade tänkt pynta på fredag, men många har redan fixat me de, kanske skulle göra de imorrn kväll då. Mysigt.. Älskar när adventsstjärnor å ljusstakar kommer fram, den känslan e så härlig på nåt vis.
Jag ska ta min myskväll idag me lite gotta :D Har ändå fullt upp resten av veckan så lika bra att mysa till de ikväll då :)
* Torsdag: Barnen till dagis.
Löning med massa pengar vilket betyder shopping!
Äta frukostbuffe med Sofie L på Madali.
Träffa Charlotte.
*Fredag: Åka iväg nånstans med familjen, kanske busfabriken eller något annat skoj.
*lördag: Pepparkaksbak hos farfar, sen ska barnen hem till mormor å morfar sen e de FEST!!!!  :D Lika kul som alltid... ;)
*Söndag: 1a advent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0