Spotify, blogga, facebook, läsa, film.. En great kväll!

Lilla sessan ligger i sängen och myser med sin vov-vov nu å hon e sååå lycklig :) Sambon var å hämtade den innan, de gör ju så ont i hjärtat när barnen e ledsna :(  Har inte kunnat fota nåt idag för kameran liggger hos Conny, får hämta den imorrn när jag ändå ska till jobbet å skriva ut timrapport.
Har varit me sötaste Emelie idag å vi hade lika skoj som alltid! :) Vi har bstämt att de minsann blir en roadtrip i sommar, npn som vill me? Vi måste såklart ha chaffis om inte nån av oss haft råd me körkort men de lär väl inte hända.. Iaf kommer de bli grymt kul ju! :D
Nu har belysningen kommit upp på balkongen me så nu e de riktiga julkänslor härhemma.. Hängde ju även upp julgardinerna i varje rum me så de e perfa :)
Var precis ute på en liten promenad å sen till affären för att köpa smör och mjölk. Brorsan kom hit idag så han va me mej. De va kallt men gott!
Jag fattar inte jag e så himla yr i huvudet, har vart de sen igår kväll.. Är de inte borta imorrn bokar jag tid på vårdcentralen..
Men nu får alla ha en bra kväll, vad jag ska göra ser ni ju på min överskrift..

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Sv: Tack så mycket! Allt bra med dig idag? :)

2010-11-29 @ 22:00:45
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0