SEEEEEEG............

Jag hade en riktigt mysig fredagskväl me Madelene. Vi åt lite chips och choklad å drack lite fanta (vilket betyder extra träning idag btw!) Vi kollade på idol och HALLELUJA Elin åkte ut! :D Hon e snygg men där e de stopp... Uttal sämst och scen-image not good! MEN egentligen borde Olle åkt ut för fy fan vad han lät kass!
ELIN BLOM
OLLE HEDBERG
Madelene åkte hem vid 1-tiden, så då borstade jag tänderna och bäddade ut sängen. Slökollade på Buffy och vampyrerna på tv4100 och sen somnade jag gott en stund. Killen ringde sen å ville prata på vägen hem och de e jag skyldig honom, för de brukar jag me göra .:) Var en aning trött men jag hängde me bra ändå :D
Amanda vaknade vid 7tiden å började hoppa på mej.. En mänsklig väckarklocka..! Skulle ju upp å tvätta så de va lika bra. Tur de fanns tvättid idag för jag måste ju ha kläder till ikväll! :P
De verkar bli Pernilla, jag, Emelie och Angelica å de kommer bli grymt skoj! Massa tjejsnack, dricka, galna kort och sen krogen :) Emelie skulle nog ha me sej nån Patricia oxå tror jag, kul me nya människor :D

Kommentarer
Postat av: Madelene

Glömde du mig? :P Jag skulle ju också med! xD

2010-11-13 @ 11:23:36
Postat av: mizthanguyen

Svar: aw tack så hemskt mycket verkligen! ^_^

2010-11-13 @ 11:43:52
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0