Noroi

Det var en konstig japansk skräckfilm som var skrämmande i vissa scener men lite väl konstig.. Skulle ju sett Evil angel igår men fick ju inte igång skiten!!! :/

NOROI

Idag är de jobb 7-15 och sen måste jag hämta barnen så får se hur jag lägger upp promenaden me Malin.. Vi hade ju kunnat gå senare om hon kan.. Får messa henne nu.


Sofie L: Du kan inte se min profil för den e gömd så de e därför :D Ska se om jag kan göra den synlig lite längre fram när ja gått ner lite fler kilo ;) Gillar inte mina siffror på kilona så de e därför.. Skäms..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Skäms inte!! nu är det ju faktiskt såhär va att ingen är bättre än du på att vara du, och du är perfekt som du är!! Men du kanske kunde säga till sen när du känner dig nöjd av att visa din sida?? :) Kram

2010-11-16 @ 08:22:38
Postat av: [SJUKA TANKE]

Jag hatar japanska skräckfilmer, jag kan aldrig se vem som är vem, så blandar ihop alla karaktärer!

2010-11-16 @ 08:53:45
URL: http://sjukatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0