Man kan ju säga ja eller nej iaf...

Min mamma e för himla lustig ibland.. Jag frågar henne om en sak tidigt på morgonen på sms och ändå nämner hon inget när vi ses eller nånsin om de... MAN KAN VÄL SVARA IAF??? Jag vill inte tjata...
Har varit ute och gått nu med Pernilla och uppdaterat henne om massvis me sake hon missat :P Känner mig lite piggare efter promenaden. Imorgon efter 11 när barnen e på dagis ska jag träffa underbara Madelene! Ser fram emot detta! Orkade verkligen inte idag nämligen :/
Gummelumman äter kvällsmat och kollar på UmiZuumis ;)
Gubbelubben målar i sina nya målarböcker han fick av mormor idag :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ser verkligen fram emot att träffa dig också! :D Puss <3

2010-11-10 @ 19:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0