Lite ändring på veckoschemat..

Imorgon blir de jobb 7-15 å sen behöver jag hem och träna, så får ställa in me Hanna känner jag.. Om hon inte kan lite senare vill säga.. Får höra me henne..
På onsdag skulle jag ta Nancys tid så de blir jobb 15.30 - 22
Är glad för varje jobbtillfälle som ges!
Therese: Såg Paranormal sctivity 2 innan.. Inte alls så spännande som som första. Som du sa de hände inte så mycket men äckligt me skåpen! Men jag led verkligen me den stackars familjen, blev irriterad på slutet.. Gillar inte när barn e me!
Malin: Gick du till Andreas jobb? :)
.
Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp de.. Tror jag äter godis på fre hos Malin så skippar jag de på söndag dan efter festen.. Har beslutat att bara äta godis och snacks EN dag i veckan om jag tvunget MÅSTE.. Snabbmat räcker me EN gång i MÅNADEN.. Hemma på helgerna kan man ju göra pommes och en köttbit men då e man iaf inte ute å äter hamburgare och pizza typ.. Man vet ju vad man får i sig! JAG SKA MINSANN BLI SMAL OCH FIN TILL SOMMAREN FRÅN OCH MED NU!
Mina fina barn färglägger teckningar med Toy Story och Kitty :)
(i eftermiddags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0