Jag var så arg!!!

När jag blir riktigt arg så skakar hela jag!! Sen när de försvinner e de som om de bara rinner av en å då blir de lugnt igen.. Hjärtat klappar dubbelt så fort och man ser dimma omkring sej..
Detta hände idag på systembolaget.. jag blev så jävla arg!
För de första tycker jag att de borde vara 18 på systemet eftersom man blir myndig då.. Jävla fjantregler dom har nu.. Jag va inne där å skullel handla dricka inför imorgon så va båda mina brorsor åsså Becca me.. Men Klas va ju inte 20 vilket resulterade i att jag inte fick köpa någonting för hon trodde jag skulle köpa ut till honom!!!  Jag stod å skällde som fan på henne å detta märkte jag inte själv för jag va så arg.. men hela systemet hörde de å lyssnade.. Pinsamt nu i efterhand men vafan..
Jag sa att då går jag in å tar samma grejer sen igen.. MEN DE FICK JAG INTE! HON NEKADE MEJ ATT KÖPA DRICKA FÖR ATT HON TRODDE JAG SKULE KÖPA TILL EN SOM INTE FÅR!!! NOTERA TRODDE!!!!!!!!! FÅR JAG ALDRIG KOMMA DIT IGEN DÅ ELLER VAD?  PORTAD FÖR IDAG ALLTSÅ... Tack..  HENKE fick åka ner å köpa men dom måste ändra dessa skumma regler.. Jag fattar inte att jag blev så arg jag trodde jag pratade i lagom ton jag såg bara dimma och henne framför mej som satt där me sin självgoda min....

Kommentarer
Postat av: becca

hänt oss oxå, därför jag var med i en artikel i hn en gång om det. De FÅR inte göra så enligt systembolagschefen, var svaret då i alla fall. Polisens sak att utreda lagning etc, inte de som jobbar på systemet. De kan bara neka om du är påverkad. Men de gör som de vill, jag hade ringt polisen direkt om jag hade varit där mitt framför dem, för det de gör är olagligt och diskriminerande, hade det varit din mamma tillsammans med klas hade inte en jävel sagt något. Blir riktigt förbannad på sånt!!

2010-11-05 @ 21:01:01
URL: http://beccizen.blogspot.com
Postat av: Malin

När jag var på systembolaget med min Pappa, för han skulle köpa dricka så va JAG tvungen att visa LEG, men jag hade inte med min plånbok. Dem fråga om min ålder osv. O pappa sa ju att de va till honom, som de var också. Men får tydligen inte hjälpa ngn att packa ner alkoholen heller.



Kollade dem leg på er alla men de bara va du som köpte alkohol?



2010-11-06 @ 08:25:03
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0