Inte kul me sjuka barn...

När Alexander får feber spyr han oftast, fattar inte varför.. Han spyr bara en gång men mycket.. De hade han gjort i lördags när jag va ute.. Sen kunde man lika gärna steka ägg på hans panna så varm som han e..
Amanda blir väldigt tjurig men ännu mer gosig än vanligt å de säger supermycket! Alexander blir liksom utslagen å ligger i soffan/sängen hela dan.
Känns ändå bra att vi alla haft skiten nu så får vi va friska till jul (förhoppningsvis!)
I lördags va de riktigt kul å JA jag glömde skriva dej Madelene haha fy vad pinsamt!!! Men du vet jag inte menade nåt illa me de :D Kände att jag missade nån ju <3
Kommer bilder sen.. :)
Madelene å jag <3

Kommentarer
Postat av: Madelene

Nej jag trodde inte det var illa menat heller såklart! Bara påpekade ;) Fin bild på oss :D

<3

2010-11-16 @ 17:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0