Hörde ni om solen??

Jag läste ju aftonbladet häromdan och tydligen så var de en tjej som hade köpt solen, för de va inte förbjudet enligt lag. Hon säger att hon ska ha en avgift från alla som ska sola i den osv.. Men vad bra för då e de ju så att vi kan få massa skadestånd av henne för att vi bränt oss, och de som får hudcancer ska vi inte tala om! Hon kommer gå back innan hon ens kommer tjäna på detta isf..
Vad tycker ni om Tysons stil?? :D
Alexander får hjälpa pappa att spruta vatten på bilen (detta var i förra veckan
när vi var oc hälsade på honom för att fördriva tiden lite)
Han tyckte såklart att de va jättekul :)
Vilken stil på Alexander hihihi
De där me vantarna e inge kul vill jag lova... Speciellt inte när flickan tar av sej dom
ute i iskylan.. brrr!
Tyckte oxå att denna kaviartub var så söt som jag fick när jag fikade me Sofie på stan. Har aldrig sett en så liten innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0