Hemma och hungrig...

Att ens behöva titta på dom där satans makaronerna gör mej spyfärdig!!!

Jag får leva snålt tills fredag, de viktiga e att barnen får de infrysta portionerna vi gjort å fryst in!
Men de e bara att gilla läget.. Äta makaroner ikväll och se på Castle, mums!... Kan ju drömma att de e nåt annat.
Idag fick Alexander papper från skolan.. Han börjar ju efter sommaren å jag fattar ingenting..! :D Haga blir de..
Efter jobbet idag hängde jag me bästaste Malin!! Hon e så gooo, e glad att ha henne som vän <3 Fick även låna hennes jacka eftersom min e sönder åden satt skitsnyggt på mej! Tusen tack darling! 2kg gjorde mycket att gå ner me andra ord.. ;) På tal om de så va de fint sagt Sofie: Ingen e som jag men jag vill ju trivas me de själv :) Men som sagt den finaste kommentaren på länge! Självklart kommer jag visa den då :) Längtar tills på måndag då vi ska äta frukost på stan :D
Jag o Sofie <3
Malin, jag o Madelene.. <3
JAG E SÅ NÖJD ME MINA KOMPISAR!!!! LYCKLIG! ni gör mej hel!!!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Men Gumman!

Du FÅR jackan, jag har ingen användning för den ändå :)



Puss

2010-11-16 @ 18:42:13
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0