Haveri på swedbank

Är de våran jäkla otur eller bara ett fett sammaträffande.. De största haveriet nånsin på Swedbank lyckades hända precis den tiden och sen hela kvällen som vi skulle handla när vi äntligen fått in lite så vi kunde handla de viktigaste.. SÅ KASST.. Men de e ju min otur...
Mina rivmärken på benet gör fortfarande ont å de e kattens fel.. Fyy på dej Tyson! Jag satte mej upp en natt för jag skulle in till Amanda för hon gnydde, då kommer katten å sätter klorna i mitt ben och drar sej upp. Behöver jag säga att jag grät å blev förbannad..? De gjorde satans ont!
Nu dags att väcka lilleman och klä på båda barnen, fotografering idag på dagis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0