En riktig myskväll igår..

Det blev bara jag, Madelene och Malin (En ny tjej jag lärt känna som e hur go som helst!!) Den andra tjejen sa till i sista stund vilket va väldigt dåligt.. Inte svara på en hel dag och sen säga till typ 10min innan hon ska bli hämtad.. DÅLIGT! Hon brukar visst göra så oxå?? :S
Vi pratade, åt tacos och kollade på djävulen bär prada. En bra film!
Malin, Madelene och jag, tripp, trapp trull! (fast Madelene va egentligen längst..) :P
Djävulen bär prada.
Idag e killen sjuk så jag underhåller barnen med att rita teckningar bland annat. En riktig myseftermiddag blev de idag och de gillas.
Imorrn ska jag fika kl 15 me fina Hanna Hansson. Ska bli skoj att "catch up" så att säga!
Hanna Hansson sööööt :)
Blir jobb på onsdag kväll :D
Ska fika me några kompisar på torsdag.
På fredag blir de hem till Malin Kilkki på filmkväll!! :D
På lördag e MIN HALLOWEENFEST!
P söndag: Inte ett skit ska göras, bara slappa å ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att filmkvällen blev bra :)



Sitter här hemma o funderar på att gå till Andreas jobb så jag är där lagom till han slutar.

KL är 21.00 och han slutar om 1timma.

är 4.5km till han jobb! (skratt)

Skall jag gå, så får jag göra de NU!



Puss!<3

2010-11-01 @ 21:02:22
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0