En bra dag idag

Henke fick jobb imorse å jag var så trött så jag tänkte först att jag lämnar inte barnen på dagis idag. Men jag ryckte upp mig och fick med dom ändå, de roliga var att idag var jag lugn och inte stressad och herregud så bra de gick då me barnen! De måste jag göra hela tiden hädanefter! Jag brukar likna en yr höna på morgnarna annars och va måttligt sur när jag inte hittar den ena av deras vantar osv, men idag: SMÄRTFRITT!
Lite innan 11 kom Madelene hem till mig och vi tjatade massor, känns som man känt henne hur länge som helst! :D
Vid 2 gick vi till dagis och hämtade barnen och när vi kom hem så bråkade jag å Alexander om Madelene ;) Amanda har feber så hon sitter å säger inte så mycket :(
Lite (flum)bilder från idag:
Kitty-Fantasterna!! <3
Fina flickor
Sten, sax, påse :)
haha flumm ;)
Alexander vill äta upp henne :P

Kommentarer
Postat av: Madelene

Lina! En del bilder var ju finare än andra i alla fall! Haha. Men det var verkligen en supermysig dag ju (: Let's do it again! Hälsa pyttan att hon får krya på sig nu (:

2010-11-11 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0