Dusch och serier...

Det låter väl som en bra kväll nu när de inte blev som de var tänkt..? Skulle ju vart hos Rebecca och äntligen fått träffa Linn när hon va på en snabbvisit, men så krånglade de me skjuts å pengar så jag fick vackert ställa in... Som jag hade velat detta! :/

Har iaf tagit en dusch nu och de va så skööönt! Hör Maria Montazami i bakgrunden på teve, hon e ju en riktigt mysig yrboll :D
MARIA MONTAZAMI




Svar till Anna: Vi fick inga papper med oss hem. Men får väl fråga dom vi köpte honom av isf.
Har läst ut en av alla böcker nu: Vad hände med Jennie? En jättebra bok!!
Jag tror att jag kommer stanna på samma vikt som förra veckan, har varit lite för lat in på den andra veckan så jag lär få kämpa dubbelt i veckan som kommer men de får allt gå :D Hellre att stanna på vikten än att gå upp igen!
Blev inbjuden på tjejmys hos Emmelie G den 13 december tror jag de var. Hon skulle bjuda på lite glögg å så. Kanske blir de utgång å sånt, vem vet. Men i vilket fall e de alltid kul att få träffa nytt folk me :)
Imorrn ska jag lämna barnen på dagis å sen möta upp min sockersmula Emelie A :D Vi ska till ams (jag ska men hon får vackert följa med.. hehe) sen ska vi promenixa å tjata massa skit! :)
Brorsan och Emelie på halloween :)
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0