Det måste jag köpa!

Sitter och kollar i alla tusen reklamblad man får på posten nu inför jul. Såg i ÖoB-bladet att de finns en ljuslykta med e tomte i för 9kr och den e supersöt! Om jag hittar den imorrn ska jag lägga ut bild på den här :)
Vet ni vad mina egna julklapp blir i år?? EN NY MOBILTELEFON: EXPERIA MINI!!!!!! Ska köpa den av Charlotte, hon har inte ens tagit upp den ur originalförpackingen, hon ångrade sej så hon ska sälja den till mej för 1500kr :D Tycker jag sen att dne blir för liten så säljer jag den på blocket å köper en annan lite större touch isf så de e lugnt. LÄNGTAR!
Jag älskar dej Experia.. Snart får du komma ur din förpackning.. <3
Jag måste hitta det fina mönstret jag köpte att sätta på min laptop, de kommer se ut som jag köpt en ny :D
Jag vill köpa en stavmixer oxå de har jag tusanimej inte.. Vill ju göra massa nyttiga drinkar å grejer ju :)
DISKMASKIN (bänk)

Kommentarer
Postat av: F'

det finns jätte många mamma bloggar nu för tiden! :O <3

det är ju nästan läskigt! :D

har sätt 16 stycken bara idag!

2010-11-28 @ 22:26:35
URL: http://kramdjur.blogg.se/
Postat av: Malin

jag hade ju den stora experia innan, den va rätt klumpig.

2010-11-29 @ 12:36:37
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0