Adventssaker fram och cykelljus på!

Det allra viktigaste idag kom jag på är storhandling såklart, men till på me innan de så e de cykelljus och reflexer till mej! Jag vill ju gärna synas i trafiken, plus att de e 500kr böter om man inte har de!  Måste även plocka fram alla adventssaker och se om de behövs lampor å shit och om allt e helt. Kommer bli såååå mysigt när allt kommer upp! :D
Kl 9 ska barnen på dagis så efter de drar jag ner till stan och träffar Sofie över en frukostbuffe och prat på stan :) Ska bli kul de va så längesen jag träffade henne nu ju.
Fattar ni vad underbart de ska bli att fylla hela frysen me mat!? Och hela kylskåpet!! Inte behöva snåla och leva på makaroner denna månaden inte!!! (Men som sagt barnne har alltid haft mat de e vi vuxna som fått äta torra makaroner när de krisar. De viktigaste e ju faktiskt barnen)
Satt och lyssnade på Spotify igår på Andreas Rönns lista, och ja han hade rätt. De tvar riktigt bra låtar han hade! :D Jag la till massvis på min lista men han har så mycket så jag lär ju ha en del att göra framöver.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0