WOW vad jag är glad, trodde inte det fanns en enda möjlighet!

Det ringde skyddat nummer till mig nyss och jag var på god väg att inte svara. jag brukar inte gilla skyddat nummer, men jag svarade! Det var en ansvarig på sj som ville ha mig som städare och gå in extra när det behövdes folk.

Grejen är att jag inte sökt jobbet utan jag satte ut mig på arbetsförmedlingen och skrev om mig själv och mitt cv och han var mycket intresserad! Tack tack jag behövde mer jobb ju! :D


Jag sitter och väntar på två av mina kusiner Andreas och Christoffer, gissa om det blir party ikväll eller!! Vi ska på fest till Jimmy Ljungblad och vi kommer ha såå skoj! Alexandra skulle också följa med en sväng. Och en sak till: rebecca ska försöka supa mig under bordet.. Lycka till haha hon e nog den som ligger först då hihihi puss på dej gumman ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0