Vädret känns som ett lyckopiller!!

Jag lovar er jag är alldeles jätteglad och sprallig! Det känns som om man vaknat upp ur dvala, men det är solen som gör det. Ååå jag önskar att det var lördag idag!! Hoppas att dom kan åka till mamma idag me så kan jag dra till Jannice ikväll!! <3










Jag var på stan innan med Amanda och Malin k. Jätte kul, jag hittade la en tröja jag va tvungen att köpa, den satt ju såå fint på mej. Var inte meningen att jag skulle köpt nåt alls.. hehe.. Jag träffade Kim, min gamla klasskompis på hm med :)  


Vi fikade på ströget och Malin fick sej en päronmer-dusch av Amanda *asg*








Ska fota lite grejer jag köpt så ska ni få se.

Kommentarer
Postat av: Malin

Malin K? varför inte bara MALIN ? :)



Vad menade du med annan text?

Att den var tjockare? för det är ju bara till att trycka in "fet-stil" symbolen.



Eller jag kanske har ändrat hela typsnittet? hehe

2010-03-05 @ 18:39:40
URL: http://sveamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0