Kjell Bergqvist och jag var kärlekspar på film...

Jag började drömma (eller iallafall kom ihåg därifrån) att jag och tre killar står på ett utedass och gömmer oss. Utanför är det ett stort och svart monster som försöker få upp dörren och ska sluka oss levande. Vi är nån sorts agenter som ska utrota såna där monster för vi har fått det i uppdrag vet jag så jag är stencool dessutom. Monstret rullar utedasset några varv, efter ett tag sparkar vi upp dörren och springer för allt vi har. Det är sommar ute och vi går till en sjö med brygga och gräs och vi vilar inför nästa uppdrag. Helt plötsligt står vi och kysser varandra och säger hur mycket vi älskar varandra. HAHA lustig dröm ska jag säga :D





Kommentarer
Postat av: pernilla

hahaha det känns bra att det inte e bara jag som drömmer då..

drömma om en kändis inte dåligt du. tänk när du drömde om långa vita snören i taket hehe gud vad skoj hehe

2010-03-16 @ 07:39:06
URL: http://pillsky.blogg.se/
Postat av: Veronicah ;)

sv; tack så mycket, va kul att du gillare! =)

kommentera gärna mycket o följ =) puss

2010-03-16 @ 15:16:01
URL: http://niccyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0