Jag är så jävla *****!!!

TRÖTT ska det stå.. Jag har en sån period just nu och det är en aning jobbigt! Man orkar ju ingenting känns det som.

Har brorsan på besök tills imorrn, då ska han hem tror jag. Då blir det mysfredag med barnen med tända ljus och en film och lite gotta. På dagen kommer Linda G och hennes barn hit och fikar, ska bli jätteskoj! Äntligen får barnen träffa varandra med.

På lördag skulle nog vi till karl gustav en sväng, har hört av min bror att det finns en video från 1995 där vi är med som utspelar sig på julafton.. HAHA usch vad jag lär skämmas när jag ser den! Men det är inte därför vi skulle dit utan för att min andra brorsa skulle ha hjälp med att fixa till bilen och högtalarna.

På söndag blir det tacos och film med Pernilla (och Rebecca?) Det ser jag fram emot!! :D


Har sett två skräckisar:




Det var menat som ett oskyldigt skämt.
Men när det slutar med ett makabert dödsfall bestämmer sig de fem collegetjejerna för att gömma liket och bevara den fruktansvärda hemligheten.
Inte långt efter att de har tagit examen börjar terrorn. Har offret återvänt från de döda?
Är det någon som försöker hämnas?
Och vem känner till den mörka hemligheten?


Alt.titel: The House on Sorority Row
Regissör: Stewart Hendler
Manus: Josh Stolberg & Pete Goldfinger
Skådespelare: Rumer Willis, Carrie Fisher, Julian Morris, Matt O'Leary, Briana Evigan, Matt Lanter, Leah Pipes, Jamie Chung
Speltid: 1 tim 37 min
Från: 2009








Handling:
En tonårig blir kompis med en rymlig från ett
mentalsjukshus. Rymlingen har förmågan att se hemska mord begås.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0