Inga batterier på kameran :@

Jag vill hellre ha en kamera med ett uppladdningsbart batteri, men det var det tyvärr inte på denna kamera och det suger verkligen! Blir ju dyrt att hålla på att byta batterier hela tiden för det håller ju inte längst! :/ Detta betyder iallafall att jag inte har några batterier hemma så jag måste köpa det sen så jag kan fota ikväll då det är party! :D Jag tänkte ju öven fotat  vad jag handlat men det får vi vänta med nu då...




Jag såg en komedi i veckan som var riktigt bra och rolig: Bridewars





Originaltitel: Bride Wars
Svensktitel: Bröllopsduellen
Regissör: Gary Winick
Utgivningsår: 2009
Längd: 89 min


Emma och Liv har varit bästa vänner hela livet och delat allt,
även drömmen om det perfekta bröllopet. Men när det sker en
dubbelbokning som gör att båda deras bröllop råkar hamna samma dag,
samma tid, på samma lokal är det bara en sak som gäller - catfight!





TRAILER

Kommentarer
Postat av: Becca

köp en laddare och uppladdningsbara batterier, håller bättre och så har man alltid några att byta med =)

2010-03-06 @ 09:54:34
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0