Hela soffan skakade!!!

Vilkas fel var det att Rebecca och Luis soffa skakade tror ni?? Det var tre töser som heter Rebecca herself, Lina och Pernilla.

Vi kollade på skräckfilm igår: The descent 2 som jag tyckte var riktigt bra! Tur att inte Linn var med, jag menar till och med jag fick hjärtklappning så tänk då henne där hoho vilken syn! :P Luis bara skrattade och det var väl tur att han satt i en fåtöljför sig själv och slapp hoppa med oss i den hoppande soffan ;)

THE DESCENT 2


 Sarah lider av ett allvarligt psykologiskt trauma och har förlorat förmågan att tala, men gör sällskap med ett räddningsteam tillbaka till grottan, men återigen tar saker och ting en hemsk vändning.


Vet ni vad jag kommer gå och göra i veckan? Jag kommer att längta till helgen!! På torsdag fyller jag år men då händer inget speciellt med det förutom att jag ska träffa Malin K och det är ju speciellt om något men det har ju inget med min födelsedag att göra så det var så jag menade :) Jag ska ha kalas på fredag för den närmsta familjen/släkten så det ska bli kul. Blir fika denna gången dom får och så tårta förstås.

Min ena brorsa kommer inte eftersom han är i Tyskland hela veckan så han lär ju missa en sån jättekul helg nu! Fast han lär säkert ha grymt kul me klasskompisarna och öl därborta hehe..

Min andra brorsa jobbar nog så han visste inte om han kunde heller men den som lever får se..

Idag kommer Linda G hit med sina barn, då blir det frallor med ost och barnen kan leka med varandra :)

Min morbror och barndomskompis har blivit ihop med.. Tjohej... Fattar fortfarande ingenting och vet inte vad jag tycker.. hmm.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0