Gissa om jag skrattade :P

Jag såg sommaren med Göran idag, vilken härlig svensk komedi. Den måste ni se! Samma gäller Solsidan (en serie på tv4) Bara ett hett tips till er som inte gjort det ännu :)





Handlingen utspelar sig under en sommar och kretsar kring Göran, en kärlekstörstande kille som söker efter kvinnan i sitt liv.
Humor och romantik bland unga ängsliga innerstadsbor i Stockholm och överklassen i Göteborgs skärgård.
En våt svensk midsommarhistoria som tar sin början med jakten på den stora kärleken och kulminerar på Doddes klassiska årliga midsommarfest där intrigerna avlöser varandra.


Originaltitel: Sommaren med Göran - En midsommarnattskomedi
Regissör: Staffan Lindberg
Manus: Peter Magnusson
Skådespelare: Dan Ekborg, Alexandra Rapaport, Peter Dalle, Mirja Turestedt, David Hellenius, Peter Magnusson, Christine Meltzer
Speltid: 1 tim 33 min
Från: 2009







SOLSIDAN




Jag sitter på jobbet nu så har inte så mycket mer att skriva för tillfället hörrni.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Sommaren med Göran! Ja den har jag sett :) Kul!

2010-03-09 @ 07:48:09
URL: http://sveamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0