Bio igår

Det blev Alice i underlandet 3D igår kl halv 7 med Malin K. Jättebra film och jättekul hade vi tack vännen :D Det var ju så typiskt att precis när vi satt och sa att det var tur att man inte fick ett huvud mitt framför sig så man inte såg nåt, så kommer det en kille som är suuuuperlång och jag ser absolut ingenting. Vi överväger att vi ska sätta oss på raden framför där det finns två platser kvar. Då vänder han sig om och säger att han kommer sjunka ner sen, jag sa att vi kan flytta fram, han sa att han kan flytta ett steg åt sidan. Iallafall så flyttar vi fram istället, innan vi går säger jag att jag inte vill bara till besvär, då säger han att det är jag men det e lugnt och å skrattar han som tur är :P



Johnny Depp är verkligen klockren <3
En fantastiskt rolig film var det, väldig
inlevelse i 3D.


 Unga Alice bor i 1800-talets England och ska precis giftas bort mot sin vilja med en enastående pompös yngling när hon som av en slump trillar ned i ett hål och hamnar på en mycket märklig plats. Underlandet. Snart stiftar hon bekantskap med den ena underliga varelsen efter den andra: den galne hattmakaren (Johnny Depp), tvillingpojkarna Tweedledee och Tweddledum (Matt Lucas) och den leende katten (Stephen Fry) för att bara nämna några. Det dröjer inte länge förrän Alice är indragen i en bitter maktkamp mellan den genomonda röda drottningen (spelad av fru Burton, Helena Bonham-Carter) och hennes godhjärtade syster den vita drottningen (Anne Hathaway). Och plötsligt förvandlas Burtons surrealistiska skröna till en helt vanlig fantasyrulle om jakten på ett svärd och en fasansfullt elak drake.






Har precis ätit frukost så ska snart promenera ner till stan, ska till optikern kl 10, linskoll. Sedan ska jag ta en fika med Jenny.


Ha de fiiiint

Kommentarer
Postat av: Becca

Den filmen ska ju va så bra. Måste oxå se den.

2010-03-04 @ 13:12:30
URL: http://beccizen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja visst är det roligt att blogga, så roligt hade jag inte förväntat mig att de var. Alice i underlandet vill jag verkligen se...=) Kramar

2010-03-04 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0