BILDER FRÅN JIMMY LJUNGBLADS FEST

Tänk att man äntligen fick träffa honom igen och börja umgås! Vi har känt varandra i 19 år, men har inte umgåtts sen gymnasiet. Så ni kan ju gissa att det är kul att ha börjat umgås igen :-) Han är en av mina bästa killkompisar även fast vi inte umgåtts på länge för det känns som om vi umgåtts alltid ändå :-)

Iallafall så la han ut en jättegammal bild på mig och Lina K på facebook, och så började vi snacka om fest. Jag träffade David på stan samma dag som jag skulle ut och bad han säga till Jimmy att det minsann skulle bli fest på kvällen för det hade han skrivit på bilden. Kan ni tänka er att han hade skaffat mobil igen och det var inte dåligt för han brukar alltid tappa bort dom på fyllan haha! Iofs så varade det ca 1 vecka för han har redan tappat bort den igen när han var och kollade på Jävlar anamma. Nu ska han få låna sin syrra Jennifers mobil så tur att han har så snälla syskon för hon ska inte räkna med att få tillbaka den ;-) Jag känner hela den familjen för vi bodde på samma gata när vi var små och the Ljungblads är helt underbara hela bunten! Bara Jesper som fattas på facebook ju ;-)

Det blir fest hos honom på fredag och säkert på lördag också och det passar ju bra eftersom jag fyller år på torsdag :-) Det blir kalas för familjen och den närmsta släkten på fredag sen kan säkert mamma ta barnen på fredag redan om jag frågar snällt ;-)





<3 Malin K, jag och min kusin Jossan <3






Jimmy L, Malin K, jag och Jossan





Jakob & Jimmy. Jakob träffar man inte varje dag heller precis så det var
verkligen kul att få festa med honom igen :D (träffade på honom och
Jimmy ute på krogen förra sommaren det var senast jag såg dom irl)





Min kusin inte mer galen än vanligt.. ;) Love you! I bakgrunden:
Frida och Johan :)





Kramkalas! <3





Goa brudar!





Jag diggar denna bilden! Angelica verkar väldigt intresserad av något
i taket, Johan R och Johan B tittar intresserat på ;)





Skulle bra gärna vilja veta fotografen till denna bild?? Minns ni det
Malin eller Jossan? Det var väl åndå inte jag??





Monika och Jessica söt (Jimmys ena lillasyster) <3





Friiiiiiiida!! <3





Flumbild haha





Jesper :) (Jimmys lillebror)





Monika och så Stefan som oxå e från karl gustav :)





Claes också från karl gustav från början





Johan B, David och Jakob





<3




Det var lite bilder från den festen, men saknar nåt kort på Frida H som också var där men åkte hem rätt tidigt. Jag skyller på min andrefotograf Monika som jag bad fota så att det över huvudtaget skulle bli kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0