Att jag alltid ska glömma....

Jag skulle ju skickat iväg mina papper till försäkringskassan den 10 mars men jag glömmer det alltid! Det gör ingenting för jag hinner få pengarna ändå men jag blir så stressad när jag inte får gjort det jag ska.. Jag tjänar på porto iaf eftersom att jag ska ge det till Marita på ams som har hand om det :P

Fick papper från arbetsförmedlingen idag, en anvisning om att jag ska söka ett arbete, det var kommunen som behövde vårdbiträden mm i sommar, hoppas jag får någon tjänst av dom!! (Vill gärna ha mer jobb än vad jag har nu.. MYCKET MER.. )

Brorsan (Klas) har sovit över här och ska göra det antagligen hela veckan. Han ska göra klart sitt sista på körskolan så han kan göra teorin och uppkörningen. Lycka till Klas! (han har repetitionerna kvar)

Skulle åkt hem till Malin K idag men hon var sjuk :-( Krya på dig gumman! <3


Ang mitt förra inlägg så har jag ganska lustiga drömmar Pernilla som du vet. Men det bästa var när du träffade på dina elefanter i trappan i ert gamla hus i Tvååker, haha så mycket har jag inte skrattat på länge!! :D







Eller Linn som såg en skinnflådd gris springa omkring :D:D




Kommentarer
Postat av: pernilla

hehe

ja just det mina elefanter i trappan ja dom e härliga...:)

den drömmen har jag aldrig glömt..:)

2010-03-16 @ 20:27:17
URL: http://pillsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0