Ville bara....

Tacka alla mina sanna vänner för att ni finns! Även ni som man kanske inte står så nära men man vet att ni bryr er om de är nåt! :) Jag blir så lost på människor ibland, fattar inte varför och vart dom står. Men det är bara att göra sitt bästa! Var en god medmänniska och behandla folk som du själv vill bli behandlad. Alla glömmer vi ibland men vi får försöka lära oss att säga förlåt, det är viktigt och jag själv är dålig på det ibland!

Jag vill speciellt skriva PERNILLA och CHARLOTTE här.. Utan er vore min värld inte hel! Ni är dom två som jag berättar allt för! <3

Vill även skriva att jag har en underbar familj som jag älskar så mycket! Livet kan vara hårt ibland men allt går att lösa och jag är glad att vi löste det till sist som en hel familj! <3

Livet är ingen dans på rosor, men om man gör det bästa av situationen och ser till att vara glad och njuta så mycket det går och tänker efter vad man säger och gör så tror jag att allt kan bli så mycket bättre!

Detta är ett stärande inlägg till mig själv och även till er andra att tänka på.

Har inte sett någon ny film, vi kollade på New moon igår men den har jag redan redovisat här en gång.. Men den är så himlans bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0