The human Cotract..

Jag vet inte varför jag kollade på den filmen egentligen för drama och thriller är bland det värsta jag vet! Kollar helst inte på krigsfilmer heller men det funkar.. Drama är så segt så man sitter och skruvar på sig, medan thriller är ungefär samma sak fast dom är alltid väldigt skumma! Jag såg denna bara för att den var skriven av Jada Pinkett Smith (Will Smiths fru) Men det var inget att ha och den var verkligen värdelös!




Jada Pinkett Smith






I Los Angeles lever affärsmannen Julian Wright som separerad. Han möter Michael, som är förförande och ohämmad och av en händelse fastnar de för varandra. PR-firman där han arbetar som creative director hoppas på att bli uppköpt av ett stort och känt företag, vilket skulle ge dem såväl pengar som status. Affären hänger på både hans idéer och att han kan behålla sina traditionella värderingar. Så han avvaktar med sin skilsmässa, men kan han hålla tillbaka sitt våldsammare jag...?











Jag hann se "It´s complicated" igår också med Meryl Streep, Alec Baldwin och Steven Martin som var riktigt bra! Den bara måste ni se! En varm komedi enligt mig.





Jane är en ensamstående mor med barnen nyligen utflugna ur boet. Hon driver ett framgångsrikt café men slits känslomässigt mellan hennes ytterst övertygande exmake Jake och hennes nya vän, arkitekten Adam.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0