OJ så dålig den var!

Jag och hjärtat såg Dragon hunter igår.. Vi satt och skrattade åt hur värdelös den var!



I en tid bland orcer och drakar växer den föräldralöse Kendrick upp under övervakning av sin överbeskyddande bror, Darius. När deras by attackeras av drakar tvingas de förflytta sig genom skogen för att söka efter landet Ocard där en drakjägare ska tränas upp. De slår sig ihop med en grupp krigare som strövar genom skogen och resan blir farlig då de ständigt attackeras av drakar och orcer


Visst låter den spännande? Tyvärr händer det inte nånting på hela filmen. Dom bara pratar hela tiden och någon action märker man inte av.


Vi njöt iallafall av våra räkor och kräftor och kex med brieostar på mums! :)

Jag höll på att försova mig imorse, hade ställt klockan fel så det var tur att Amanda vaknade och henke såg vad klockan var. Jag kom bara en minut försent å hade bara tio minuter på mej så jag kian va snabb om jag behöver det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0