Nu har lillskruttan eget rum!

Äntligen tog jag och killen tag i saken och gjorde om vårt sovrum till endast Amandas! Vi sov ju ändå bara i bäddsoffan eftersom båda har en tendens att somna framför teven. Jag vaknar oftast till efter ett tag men kyckas aldrig få med mig min älskling, så då sover jag ju hellre oxå där :D I vilket fall så blir det bättre när vi fått större lägenhet (eller hus) så vi har fler rum och kan ha egen teve på rummet så man inte stör barnen. Det enda som behövs i Amandas rum nu är nya gardiner med något slags prinsessmotiv eller helst hello kitty som hon är helt galen i! Ska kolla efter det på fredag.. Sen är det förstås MÅNGA fler tavlor som måste upp på väggarna! Hon fick Alexanders säng och han fick en annan fin säng vi hade på vinden. Hon ska få en egen klädgarderob sen lite längre fram med.





En sänglampa är det som fattas, men det får vänta lite för hon
bara tänder och släcker den hela tiden isf.























Här är Alexanders rum:





Nu hänger gardinerna lite lustigt, men det orkade jag inte ändra,
var så gott med vinden så därför drog vi dom däråt

















Kommentarer
Postat av: Emelie

Så fint det blev! :)

2010-07-21 @ 20:00:02
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0