Liiiite stressat det sista....

Igår jobbade jag ju till 20 på kvällen. Vi var och åt på wärdshuset med han vi har hand om. Tyvärr glömde jag ju mitt kvitto så kan ju inte få tillbaka pengarna. Men pappa sa jag kunde gå och be om ett nytt så ska göra det imorrn. När man är ute och äter med sin vårdtagare så får man nämligen pengarna tillbaka.

Jag fick vänta ända tills kl 18 innan jag fick tillbaka min mobil upplåst! Jag ringde några ggr för att kolla läget. När jag väl fick den så var det bara att cykla tillbaka igen för jag trodde det fortfarande inte gick att öppna den, att den var låst. Men det stod ju sim card locked vilket var märkligt.. Men ni förstår att man måste trycka på sidan och slå in sin kod till pin-kortet. Och tänker jag efter så kanske den aldrig behövdes låsas upp till halebop iaf? Fast då hade han nog sagt de..? Jag e iallafall jätte stolt över den och kan inte sluta fippla med den :P Finns ju tusen saker att göra

Efter jobbet kom Charlotte och hämtade mig så var det bara hem och duscha och byta om och städa. Senare kom Jimmy Eliasson och så ringde tre av Charlottes kompisart som oxå kom hit: Kim, Robin och Johnny från Skene. 2 av tre var trevliga och städade..


Har varit en mycket bra helg iallafall jag längtar redan till nästa :D


Lägger upp lite bilder imorrn eller senare från festen, orkar inte nu, jag e lat de e ju trots allt söndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0