Inte helt utan krångel...

Har jag någon slags karma runt mig som betyder att jag måste ha otur iallt jag gör...?

Min älskling köpte en ny mobil åt mej igår, e samsung galaxy spica!! Den e så fin och det var mitt andrahandsval efter experia X10. Iallafall så är vi på väg till mina föräldrar och ska lämna barnen, vad händer då? Jo mobilen är såklart LÅST till telenor! Aldrig i hel-ete att jg byter till det! Jag har halebop och är supernöjd med det. Jag fick iallafall hålla den en stund.. Vi har lämnat in den nu så dom kan låsa upp den åt mig (på dianas) han sa den kulle vara färdig idag och det hoppas jag verkligen! Längtar ju efter den..




Igår var jag och älsklingen och åt på Stinas ute å Getterön, vi tog båtarna över. Maten var sådär.. Det dom kallade potatisgratäng liknade mer bara skivad potatis så torr som den var.. Dåligt kryddat med.. Men förrätten: skagentoast var riktigt gott, den får högsta poäng!

Efter det gick vi på sverigepremiären av Inception. Den var 2.5 timmar lång så den höll påtill halv 2 inatt, så man är ju lite seg nu eftersom klockan ringde 7 och jag jobbar till kl 8 ikväll :D Sedan ska jag ut med så det ska bli intressant :P Kommerva en aning seg menar jag :)

Iallafall den filmen bara MÅSTE ni se den var det bästa jag sett inom sci fiction!









Äntligen ser han snygg ut igen! Nu är han så som
man minns honom :)

Jag jobbar med Pernilla idag med så det blir en kul dag, så ska vi ut å äta i eftermiddag på wärdshuset så tiden kommer nog att gå undan :) Charlotte kommer och hämtar mig ikväll så bli det party :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0