Han e ju tuffare än mej..

Jag och min son åkte båten på fun city, ni vet den som gungar högt uppe i luften. Jag tyckte de va jätte äckligt plus att jag va tvungen att kolla ner på mina fötter så jag inte skulle må illa. Min 4årige son sitter å har jättekul å e helt oberörd, jag diggar det! :D


Filmtips:

Ondskans mirakel NODO..

Det är en spansk film av samme man som "Barnhemmet" och "Pans labyrinth" Mycket bra!






På vinden i huset dit paret Francesca och Pedro flyttar har något otäckt skett för länge sedan. Det blir uppenbart när paret hör hjärtskärande barnskrik om natten och hittar gömda rum fyllda av underliga religiösa föremål. Kopplingarna till katolska kyrkan blir tydligare och huset visar sig vara inspelningsplats för katolska kyrkans ökända propagandafilmer under den hårda Francoregimen. Det sades att ett mirakel hade skett i huset. Men alla mirakel är inte av godo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0