Det vill man INTE ska hända...

Eller vad säger ni om att man börjar kl7 på morgonen, och vaknar 10min innan?? Jag är seg på att vakna, men nu flög jag upp ur sängnen svärandes en hel ramsa. Det roliga i dte hela är att ja ställt kl och dne var intälld på halv 6, men den har inte ringt (den kan inte ha gjort det, för jag vaknar alltid så fort de är minsta ljud) Jag klädde på mig och borstade tänderna och la borsten i väskan och cyklade i blåsten och ösregnet.. Man kan ju tro att det är oktober ute...





Hoppas verkligen att det blir fint väder imorrn för då ska min lilla dotter ha födelsedagskalas och sen har en av mina bästaste vänner Charlotte sin sommarfest. Det kommer att komma minst 15pers så det hade väl varit bra om man kunde vara ute också hos henne.



Ska lägga ut mina bilder sen från när jag var på the studio i Göteborg.. Så snygg man kunde bli! :P


Jobbar idag 7-15, lika bra det för inget bra väder ändå. Måste städa när jag kommer hem så det är snyggt till kalaset imorgon. Alexander ska iväg på kalas till sin kompis Leon imorgon med, fullt ös hela dan :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0