@ work.........

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att en timme ska gå fort, vill hem till soffanoch gosa ner mej under täcket och se på teve.. Och hoppas på att barnen sover som små änglar inatt!! SÅ vad händer  veckan då..??

Imorrn ska jag iallafall ut på en långpromenad och så ska jag se om jag kan fixa dragkedjan till stövlarna. Köpa linsvätska och blöjor också, och hushållspapper och toalettpapper.. Och MAT! :P

På torsdag ska jag ut och gå med Jenny Antonsson på förmiddagen, måste bara ändra tiden till senare eftersom Alexnder ska till bvc och kolla synen och ha en 4årskontroll.. Hoppas hon kan det..På eftermiddagen efter 4 tänkte jag träffa Malin Kilkki och det ser jag verkligen fram emot!! <3

På fredag blir dte myskväll med barnen och filmkväll senare med sambon.. <3

På lördag blir det en go långpromenad och sedan familjemys hela lördagen, längtar!

På söndag bli det också långpromenad, någon som kan följa med ut och gå, hör av er! Kan alla dagar :) På kvällen ska jag på ljusparty till Alexandra Grenheden,ska bi kul! :)

På måndagen blir det ett ljusparty till, men hos Caroline Johansson <3

Här kommer lite bilder från vår överraskningsresa till Linn i Jönköping. Vad kul vi hade! :D:D


Här har vi gänget, jag med mina allra bästa vänner!!!!! Vad skulle
jag göra utan er..TACK för att ni finns!! <3



PÄRON OCH ANANAS.. <3



Blondisarna.. ;)



Här kollar vi på Linns min när vi kom.. Skönt at jag spelade in det :D



Hmm.. ;)



Kommentarer
Postat av: ems

Så skoj med ett gäng tjejer på resa =) När var detta?

2010-01-20 @ 20:02:34
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0