Vad skönt det var!

Jag tog en promenad med Amanda efter middagen idag medan sambon hämtade Alexander på dagis. Det var verkligen superskönt! -2c ute är alldeles lagom, skönt med frisk luft. Brorsan ringde upp så vi snackade typ hela vägen också, kul att tjata med honom <3









Vi åt kycklinggryta idag, jättegott var det!




I eftermiddag kl 17 - 19 så är det möte med jobbet i folkets hus. Vi är ju med i GIL, som ska göra en undersökning om vad vi assistenter tycker är bra osv.







Ikväll tänkte jag kolla på "My best friends girl" Någon som sett den kanske??




Jag hoppas på att Charlotte ringer upp mej snart, måste kolla om hon har ett par stövlar att låna mej till helgen..



Jag o Charlotte i somras <3 

Kommentarer
Postat av: ems

Åh jag blir lite avis på att du är så duktig med dina promenader ;)

Jag ska försöka att komma igång snart jag med o en promenad ihop vore ju toppen.

Kollade du filmen ikväll? Isåfall..var den bra?

Kram Kram

2010-01-13 @ 22:08:17
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0