Tack Alexandra för en till lyckad kväll.. :-)

Det var superduperkul igår ju! Men jag gilade inte konsulten.. Hon var kass och påträngande och dessutom fick inte Therese köpa nåt!!!!! Hmmm skumt! Hon och Emma var de som inte fick de.. Taskigt! Dom va tvungna att köpa HELA kitet isf.. Jag fick mig en härlig promenad igår till Alexandra, men hem slapp jag gå fr Emma körde hem mig. TACK! <3 Hon ska förresten gifta sej i sommar så GRATTIS!!!! :D:D:D Även Sandra och Camilla var där *mys*


I förmiddags kollade jag och dambon på en film som jag blev jätte besviken på.. Trodde den ksulle va mycket bättre!! Alone in the dark 2....



Edward Carnby är på jakt efter en dolk tillhörandes den ondskefulla vålnaden Elizabeth.
Edwards plan slår slint och det slutar med att han själv utsätts för dolkens förbannelse.
Samtidigt är en häxjägare, Dexter, och hans team ute efter att förinta vålnaden då den planerar att döda hans dotter.
Dexter och Edward beslutar sig för att kämpa sida vid sida mot ondskan som varat i över hundra år...

Regissör: Michael Roesch & Peter Scheerer
Manus: Michael Roesch & Peter Scheerer
Skådespelare: Danny Trejo, Ralf Moeller, Lance Henriksen, Michael Paré, Rick Yune, Bill Moseley, Jason Connery, Natassia Malthe
Speltid: 1 tim 28 min
Från: 2008



Kommentarer
Postat av: angelica - musiken är mitt liv

Tack så jätte mycket! =) aaah, men inte för att det är så mycket att se haha! Men jag kan göra det när jag har nytvättat hår så förstår du nog vad jag menar med att det är fluff normalt sätt! :P haha

2010-01-27 @ 18:06:36
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0