Sminkparty ikväll :-)

Det var skoj i söndags hos Alexandra. Om ni bara visste hur mycket fina och underbart doftande ljus det finns! Det kostar ju en hel del så det faller inte mig i smaken då som är utfattig för tillfället... Jag köpte iallafall tolv ljus som doftar hallon, mmm.. Men ni ska veta att det kostade 95kr!! DYRT!! Men klart man måte köpa något litet. Det var superkul att träffa både Jannice och Alexandra igen, tack tjejer för en trevlig kväll :)

Ikväll är det dags för en träff igen hos Alexandra, men denna gång sminkpartyyyyyy WIIIEEEE!! Då ska jag dit med Therese, och det säger jag er att det var inte igår! Ska bli superduperkul!!! <3


På lördag blir det 25årsfest för Pernilla. Ska bli skoj! Måste kolla barnvakt bara men om de inte går så ska jag gå ändå för det kan man ju inte missa. Helgen efter är det fest hos Emelie det längtar jag till! :P (Nån av helgerna hoppas jag att mamma e ledig och kan ta dom)


Jag såg en bra film igår förresten: Sherlock Holmes Se den!



I ett dynamiskt nytt porträtt av Conan Doyles berömda karaktär
"Sherlock Holmes" får vi följa Holmes och hans partner Watson på
sitt senaste äventyr där de avslöjar sina färdigheter i att slåss
lika dödligt som deras legendariska intellekt. Holmes kommer att
slåss som aldrig förr för att ta fast en ny nemesis i en dödlig
intrig som kan förstöra hela landet.



 

Kommentarer
Postat av: angelica - musiken är mitt liv

Grejen är att, jag gör typ INGENTING med mitt hår! Jag har så himla tjockt hår så det är fluffigt osv normalt sätt. Vill du att jag ska göra ett inlägg om hur jag gör någon gång? :)

2010-01-26 @ 12:06:21
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0