Nu har jag tagit hem det andra photoshop...

Snackade med Therese igår på msn och hon sa att jag skulle ha cs2 istället för elements. Då kunde man visst göra fler grejer osv. Tack gumman! <3

Ikväll blir det lite fest hos Pernilla. Ska dit kl 6 och ge henne present och äta lite och träffa alla vännerna. Hoppas att nån kanske e nykter och vill köra mej hem igen runt 10tiden ;)

Igår skulle vi se en ny film med Steven Seaga,l men hans filmer intresserar mej inte mest så jag somnade istället. (Jag var en aning trött också)

Vi hade myskväll också med Alexander och igår blev det Alice i underlandet. Den var uppskattat för han satt still heeeela filmen, det ni! :)

Jag bara älskar en låt: Bad romance med Lady Gaga...



Jag tycker hon är skitbra och gör väldigt speciella videor. Me like!

Kommentarer
Postat av: ems

Bad romance är grym!!

2010-02-01 @ 14:01:24
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0