Myspys-helg..

Det ska bli såå gott med en myshelg hemma med familjen! Just nu kollar barnen på barnprogram och jag tvättar.. Vi ska dra till fyndis sen å handla lite godis till myskvällen :) Ska bli skönt med en promenad.. Emelie och Therese kanske är me på en promenix på måndag??? :D

Ska se en film ikväll som jag såg trailern på innan.. The road med Viggo Mortensen, Guy Pierce, Robert Duval och Charlize Theron.. Den verkar grymt bra!! Ska säga vad jag tycker om den imorrn.



Handling:
En far och hans son går ensamma genom ett ödsligt och
förkolnat landskap. Inget liv syns till och endast en svag vind kan
skönjas. Kylan är bitande, nästintill outhärdlig, och snön som faller
är grå. Himlen är mörk. De är på väg mot kusten trots att de inte vet
vad, om någonting alls, väntar på dem där. De har ingenting kvar,
förutom en kundvagn med ett fåtal tillhörigheter och en pistol att
försvara sig med om de skulle bli hotade av någon av de fåtal förvildade
människor som finns kvar. De vägrar ge upp och deras oerhört starka
livsvilja är det enda som får dem att inte lägga sig ned och aldrig mer
stiga upp igen.

Kommentarer
Postat av: ems

Tar gärna en promenad på måndag =) (Om jag inte blir inringd för att jobba vill säga)



Trevlig helg!!!

2010-01-22 @ 19:02:48
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0