Hör på detta...

Jag satt och kollade på Jerry Springer innan på tv400. Tänk er följande scenario för en av deltagarna...:
 
En kille i 35årsåldern har varit tillsammans med sin tjej i 1 år. Dom är lyckliga och han har friat, hon har sagt JA. Allt verkar frid och fröjd, men jag antar väl att han anat ugglor i mossen att något inte stod rätt till när han blev bjuden till det programmet.. Han tänkte kanske att det nog är något hon kanske gjort i sitt förflutna eller så är det något som man lätt kan fixa till.. Han står ute i ett annat rum och får höra allt hon säger.. Hon har varit otrogen!! I det läget hade jag fått värsta frossan och skakat som ett asplöv, mitt hjärta hade slagit i 140, jag hade haft svårt att andas och blivit alldeles torr i munnen.. Det VET jag eftersom jag varit med om det! MEN.. Följande kan nog ha chockat hononm en aning (väldigt mycket!) Hon har varit otrogen under hela deras tid ihop plus 3 år utöver det med sin egen bror!!!!!!! Där kände jag kväljningarna komma...

En annan äcklig sak upptäckte jag när jag zappade till National Geographic HD igår.. Visste ni att vissa läkare tydligen använder maggots till att läka sår hos folk? Vad bra men jag hade inte gått med på det! Man fick se en man som hade ett sår i hälen, läkarna planterade in maggots där som fick äta upp det dåliga i 2 dagar.. När han tog bort "väggen" kryllade dom därinne i ett stort hål och bland en massa var och blod! *äckelkänslor* Han var ju såklart tvungen att göra en hudtransplantation sedan så att det inte skulle vara ett stort hål.. Om det gjorde ont? Vet ej??


Kolla INTE om ni är känsliga!!!

Nu till mysigare saker.. Pratade precis med mamma. Hon hade haft jäkla problem att ta sig hem från jobbet igår i all snön. hon hade fått köra typ 20 km/h hela vägen från kungsäter till karl gustav. Jag sa att hon lika gärna kunnat gå hehe ;) Hon är ledig om två helger så då blir det födelsedagsparty hemma hos Emelie tillsammas med Therese och Jannice och några till. Det ser jag fram emot!! :P


I helgen (på söndag) fyller Pernilla år, grattis i förskott!!!! Hon ska ha födelsedagsfest på lördag så då ska jag dit å dricka högst 3 glas vin för sen blir det att jobba heeela dagen på söndagen. Sen jobb både måndag och tisdag :)
Men vaddå det ska bli kul att se alla bli fulla och odrägliga ;)





Gjorde om ett foto på mej, Päron och Pernilla innan, skulle bara testa mitt photoshop men fattar inte mycket än ;)




Nu får jag sluta sitta här, ska hämta barnen på dagis sen blir det att göra stan med Therese och Emelie :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kan lära dig photoshop ;) puss

2010-01-28 @ 21:29:26
Postat av: isa

bra blogg! :)

2010-01-28 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0